måndag 2 november 2009

en tur till Östra Grevie

Var ute på Östra Grevie idag. Det var en mycket fin upplevelse. Jag hade förberett mig på att det ändå skulle bli ganska tungt och att verkligheten skulle komma över mig, men det blev inte riktigt så. Verkligheten har ju trots allt nått mig både en och flera gånger.
Det är klart, en stor del av vad Östra Grevie är för mig är borta, men det var ändå en fin upplevelse, och jag är lite lycklig nu för att jag fick komma ut och hälsa på den nya fotoklassen och alla de andra. Det var vackert att se att kreativiteten, atmosfären och kärleken till bild lever kvar, så som jag tror att Günther hade velat att det är.

Nu ska jag ta med mig kärleken jag sög i mig på Östra Grevie och ta lite fler bilder på den kära kära Niken här ute i rosens gård.
vamos a ver vad kvällen ger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar