fredag 1 oktober 2010

inget bildflöde



Har inte tryckt på avtryckaren en enda gång på en vecka nu.
Bilen gick sönder i torsdags, så då beslöt jag mig för att satsa på de större städerna istället under tiden. Mitt problem blev då att jag inte hade hunnit lägga så mycket energi på reseach i städerna. Nu efter en vecka uppdelad på tre olika städer börjar jag få lite grepp om saker och ting igen och hitta vägar till nya kontakter, men då måste jag återvända till Bro för att hämta bilen och har inte hunnit fotografera en enda gång. Hur jag ska kunna få ihop det med mina kontakter som är utspridda i hela Sverige, som alla kan på olika tider, veckodagar eller månader, på de här sju veckorna, när jag hela tiden måste återvända till stockholm för bilhämtning, samtal med Pieter och scanning förstår jag inte...
Blir ruinerad av sj, så mycket förstår jag i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar