tisdag 15 december 2009

Now she´s on an island far away from me

När jag vaknade i morse var allting blått. Natthimlen speglades i en värld täckt av ett tjockt, fluffigt, vitt puder. Snön var alldeles orörd och den påminde mig om att det är vinter. Med vintern kommer julen och julen betyder ledigt. Snart skall jag åka söderut till mina hemtrakter.

Sen kollade jag min mail. Jag hade fått ett mail från en av de finaste jag vet. Det innehöll en sång skriven till mig. Den hette amelieee. Det var en fin sång och bara jag och du min vän förstår den helt. Det dyker upp fina bilder på min näthinna och det står miljoner ord mellan raderna.
"When you were with me I got strong, we slept under trees with the ants for long". Det var en fin känsla. Jag längtar tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar