onsdag 15 februari 2012

Marknadsföring

Livet efter examen börjar med marknadsföring. Igår fixade jag lite med min hemsida och sen länkade jag den till facebook. Inom kort hade mina besökssiffror stigit i höjderna jämfört med innan. Nu var det ju bara vänner och kanske några vänners vänner som kollade, men tänk om någon av de där 1715 personerna som klickade in kan ha varit någon som har behov av bild och dessutom kan betala vad det kostar. Har man lite tur så..

Men jag kan ju inte lita på turen i det här fallet, i alla fall inte om jag vill ha tak över huvudet och mat på tallriken, så nya räder av marknadsföring måste planeras inom kort... Men kanske några dagars semester skulle sitta fint innan det. Solen lyser ju faktiskt utanför fönstret, om än marken är täckt av slask.

Ska ta en promenad ner till centrum (är på tillfälligt flyttbesök i Göteborg) och hitta nya plagg till min nya propra garderob! Ett stycke kavaj tack! Eller kanske bara byta ut min piercingring till en mindre kan räcka.

Livet som egen är ganska mysigt när man får sitta på en soffa i goda vänners sällskap och jobba!
Men på måndag börjar uppbyggnad av mitt kontor i Malmö, även där i goda vänners sällskap! Ska bli fantastiskt kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar