söndag 25 mars 2012

Malmö Fisk

Har nästan glömt bort min blogg, eller i alla fall inte hunnit vara inne på den på ett bra tag, och så går jag in och inser att mitt senaste inlägg är så trist och tråkigt.

Frilanslivet rullar på, men vikarielivet rullar snabbare. Har jobbat två veckor på Sydsvenskans Lundaredaktion och haft det hur bra som helst!! Det känns fint att få jobba mot Sydsvenskan där man förväntas vara kreativ och får möjlighet att vrida runt lite på sina tankar, göra nya grejer och dessutom ha det jättekul på jobbet!

För tre veckor sen gjorde jag ett frilansjobb för Malmö Fisk Hannes & Johannes, en ny restaurang och fiskhandel i Malmö. Det var också väldigt kul! Jag fotade till deras hemsida vid invigningen. Det kom jättemycket folk som shopade loss och bjöds på skumpa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar