söndag 18 oktober 2009

börjar bli rastlös av att inte ha plåtat på två dagar. sitter och väntar med telefonen i handen som en annan kärlekskrank jävel...
Har fått en glugg (50 1,8) i födelsedagspresent så nu är jag redigt taggad på att dra tillbaks till den hemtrevliga lilla grottan i rosengård och plåta i mörker.

Skulle behöva lite fler bilder att visa Pieter på tisdag för att få ut något av samtalet. Det dumma är ju att dessa förbannade vardagar kidnappar våra "objekt" till ett annat liv utanför fyra väggars avgränsning.. kommer bli massa dötid, dagtid vardagar. tur att vi har vår härliga tenta att plugga till då..

Nu så, telefonen ringde äntligen och jag drar tillbaka till malmö för att se om jag kan hitta någon ny bild.

4 kommentarer:

  1. 1. bra att du använder ordet redigt. äntligen lite smålandsinfluenser på dig! mission completed.
    2. rastlös är bra. då får man tid att tänka igenom vad man behöver, saknar och har gjort bra. mer tid för tanke.

    SvaraRadera
  2. vadå, är inte redigt skånska? we´re from the same hoods du och jag
    inga fler bilder är inte bra.. men tänka vad jag saknar och behöver är bra. håller med. nu ska jag plåta litta te. syns imorn!

    SvaraRadera
  3. lite dåligt med uppdateringen här, kom igen! vill du ha kritik får du även producera woman!

    SvaraRadera
  4. Amelie, du har ju kommit igång jättebra, ser ut som du har ett färdigt projekt redan! själv har jag inte kommit alls långt ännu :( jag tycker det ser bra ut det du har lagt upp här på bloggen, du har kommit med i de situationer som är känsliga för foto objektet, och jag känner närheten du har till henne. Jag gillar i allmänhet inte djur, men bilden med katten, den är så jävla bra! ååh vad fin den är. Jag tycker du har ett bra material med känsliga bilder som inte är för övertydliga, men där budskapet når fram. Det jag saknar är en eller några gladare bilder, kanske en där hon skrattar jättemycket, bara för att det inte ska bli för tungt?

    SvaraRadera