onsdag 14 september 2011

Dubbelgångare


Idag gick det här jobbet i tidningen. Det här är inte direkt min typ av jobb. Tycker att det är väldigt jobbigt att fota i smyg eller helt enkelt fota utan att egentligen den det handlar om skulle vilja det. Väldigt svårt moraliskt tycker jag. Idag hade jag ett liknande jobb, fast som var ännu svårare moraliskt. Skulle fotografera en person och inte ett hus som i detta fallet. Som tur var (enligt mig då, inte för tidningens bästa) var inte personen på plats så det blev ingenting. Så vi fick bara en utflykt istället! :)



En annan grej som gick idag var West side story som sätts upp på Göteborgs opera. Den var jag på igår och det var väldigt fint. Får göra ganska mycket kulturjobb och det tycker jag är trevligt för det finns så mycket bra teater och sånt som jag blir sugen på att se. Hoppas att jag får tid att se alla bra teatrar också!

Har börjat fundera på om jag har en dubbelgångare inom kulturbranchen här i Göteborg, för nu har det hänt fem gånger på väldigt kort tid att människor jag har träffat på eller bredvid olika scener i Göteborg har verkat ganska så säkra på att vi har setts förr. Jag tycker att det är trevligt, för det verkar vara en snäll person eftersom alla är så trevliga mot mig. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar