fredag 23 september 2011

Med fokus på oändligheten

Jag fortsätter med sportförsök. Igår kväll var jag och min käre kollega Jan Wiriden på fotboll. Det var derby IFK Göteborg mot BK Häcken. Det gick ungefär lika bra för mig som för de två lagen = sådär (det blev 2-2 i fotbollen).

För mig gick det sämre än alla gånger innan tror jag. Vet inte vad det var, men satan va svårt det är att fokurera på spelarna. Varje gång jag kände att "där satt den", så hade just den rutan fokus på oändligheten, rutan innan och efter var så klart skarpa...där de skulle.. Men det är väl inget annat än att försöka igen och igen och igen tills det sitter.

Två bilder fick jag i alla fall in! Min är den lilla som är tagen av Namn Namnsson. :) Jag har så länge velat att det skall råka stå namn namnsson på mig, och äntligen gjorde det det. Fast jag hade velat ha det på en bildbyline, för det hade varit så tjusigt.. Men det finns ju tid kvar för det med.. Jag har några månader kvar här, så hoppas hoppas att jag får en sån..





Här är i alla fall min bild, på Maranhao som kom in när det var typ en kvart kvar eller nått i matchen, men han fick en sida i tidningen ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar