onsdag 21 september 2011

En bra bild

Sitter på jobbet och tittar på mina vänners bloggar. Det suger i kroppen av längtan efter att ta en bra bild. Jag måste erkänna att jag blir lite avis när jag ser så mycket bra bilder. Jag vill ju själv kunna ta sånna!! Men jag har inte klurat ut det riktigt. Det känns som att jag inte riktigt har förstått. Jag vill ju själv kunna kopiera sådär, men jag har liksom inte riktigt klurat ut det heller än..

Ju mer tiden går desto mer trycker jag till bilderna istället, någonting jag egentligen inte tycker särskiljt mycket om, men det är väl så man måste göra kanske för att de ska synas i trycket... Jag är förvirrad och vet varken vad jag vill eller inte vill.

Men det får va för idag. Nu ska jag åka och träffa en kille som det var alldeles för länge sen jag såg. Hoppas att han vill vara med i det jag tänkt göra. Får se vad det blir och vad jag kan använda det till, men förhoppningsvis får jag mig en "fritidsysselsättning" i höst, där jag får fria händer att göra bilderna som jag vill... ska bara klura ut vad jag vill först...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar