måndag 19 september 2011

Silversystrar



För någon vecka sedan träffade jag och Kai Martin två tjejer som kallar sig Silversystrar. Dom var väldigt trevliga och kul att fota, för dom gick med på mina idéer som krävde lite ansträgning från deras sida. Kai Martin gör ofta jobb som är roliga att fota och så är han en väldigt trevlig kollega också!! :) JAg blev glad när jag såg i tidningen att de hade använt den här bilden trots att den inte rikitgit var av det vanliga stuket. Men jag får tacka min käre kollega Wiriden för det. Jag tog nämligen honom till hjälp och frågade om jag skulle våga lämna bara bilder som var lite knepigare och inte lägga in en safebild. Han tyckte absolut inte att jag skulle lägga in safearen, för då skulle det ju kunna bli att de tog den istället :) det tyckte jag var skönt att höra, och se, nu när jag inte la in safearen så blev det inte den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar