onsdag 26 oktober 2011

Magnus Härenstam

Igår träffade jag Magnus Härenstam. Jag gjorde ett nytt försök att fotografera genom akvariet på Park Aveny, men inte denna gången heller gick det något vidare. Jag hade för andra gången glömt blixten på redaktionen. Det var surt, men jag gjorde ett försök till att rädda bilden i kopieringen. Gick sådär. Men min fiskide kvarstår och jag hoppas att jag får möjlighet att fota någon annan där som skulle passa bra ihop med fiskarna. Första gången var det Peter Jöback, och han var ju inte lika klockren, då var akvariet dessutom släckt, denna gången var det Magnus Härenstam som passade bättre ihop med fiskarna och akvbariet var dessutom tänt. Nästa gång, tredje gången gilt, hoppas jag att det är någon som passar klockrent ihop med fistarna och att jag dessutom har blixt med och fått låna jannes blixtsändare. Håll tummarna för det.
Här är bilden som det blev istället denna gången:

1 kommentar:

  1. du kan fota mig med fiskarna om du vill! :)
    så himla kul att ser dina bilder! du är grym, herbert!
    när du är i gbg, ring mig! fika väntar...

    kram
    alana

    SvaraRadera