fredag 14 oktober 2011

Redbergslid - Skövde

 Linus Arnesson Redbergslids IK 

 Oskar Ysander Redbergslids IK 

Andreas Cederholm IFK Skövde

Häromdagen var jag på handboll. Jag hade fått veta det dagen innan och pratat med Izabelle om det. Hon skulle också jobba kväll så vi hoppades på att få göra samma jobb och få hänga lite och snacka skit i halvlek. Det visade sig roligt nog att vi båda skulle på handbollen. Väl där smsade jag och frågade var hon var. Fick svar att hon var på väg. Efter en stund fick jag ett sms där hon frågade var jag var. Jag skrev att jag stod bredvid målet, men tänkte att det inte kan vara så svårt att se varandra när man är där för att fota. Det finns ju inte så många olika platser att stå på, så jag skulle nog se henne när hon kom. Tiden gick och ingen Izabelle dök upp. Jag började bli orolig och undra om det hade hänt något. Matchen började, och ingen Izabelle, första halvleken var slut, och ingen Izabelle. Jag funderade på om Izabelle hade funderat ut något nytt roligt sätt att fota handboll på. Någon ny vinkel som inte var från planen. Men slutligen kom svaret. Izabelle var i Partille och jag var på Liseberg. Dammit!! 
Men handbollen var kul, även om den varit roligare med Izabelle där. Var tvungen att köra på högsta iso, lägsta bländare och fick då 1/500 i slutartid att röra mig med. Det blev lite rörelseoskärpa på det, men vad skulle jag väl göra. Det var ungefär vad jag hade att säga om det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar