onsdag 12 oktober 2011

Snabba cash






Igår var jag och Kai Martin på filminspelning av Snabba Cash 2. Det blev mycket väntetid i kylan och arbetsdagen blev 13 timmar lång utan lunch. Det är så det blir ibland, men det var kul ändå, fast det hade nog varit roligare om jag inte hade glömt min matlåda på redaktionen, och om scenen vi väntade på hela dagen hade kommit. Men tyvärr drog allt ut på tiden, så filmteamet bestämde att scenen vi väntade på skulle filmas dagen efter istället. Men jag fick i alla fall lite porträtt och några pausbilder. :)

2 kommentarer:

  1. Gud var kul! Jag är nog ett löjligt stort fan av filmen/böckerna och de flesta av skådisarna. Avis är jag!

    SvaraRadera
  2. Ganska avis är jag med, ja vill också se på Joel Kinnaman en hel dag ;)
    // Rebecca Samuelsson

    SvaraRadera