onsdag 9 november 2011

Mattias Hellberg


För några veckor sedan träffade jag och Kai Martin Mattias Hellberg på ett café i stan, idag är det i tidningen. Det var under min självutnämnda blixtvecka. Bestämde mig för att möla på med blixten och lära mig mer rutinmässigt hur den fungerar, så under en vecka använde jag blixt på allt jag gjorde, men det räckte inte, jag fick inte in någon rutin på den. Fick bilder från allt, men det var många gånger som det var tur, eller som det tog lång tid för mig att lista ut hur jag skulle ställa in blixten. Så jag får fortsätta att möla på med blixten tills jag får in det ordentligt, fast nu gör jag det inte på alla jobb, bara när det är dåligt ljus, fast det är det ju allt som oftast såhär års på eftermiddagar och kvällar.
Men bilden på Mattias Hellberg blev jag ganska nöjd med! Han var väldigt trevlig också! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar