onsdag 28 oktober 2009


2 kommentarer:

  1. Amelie,
    Jag ska nu försöka kommentera ditt projekt, det negativa med att jag åkte till Finland är att det är så mycket utanför projektet som jag ska hinna göra och folk att träffa att det inte finns så mycket tid till annat än fota och träffa vänner, men idag har jag en day off, behövligt..
    Kan börja med att säga att jag är imponerad av ditt material, du har verkligen jobbat hårt , det märks! Jag har många favoriter bland dina fotografier, absoluta favoriten är nog den var hon sitter i badkaret, den är fantastisk! Jag gillar också väldigt mycket den var hon klär på sig(?) och axeln är bar. Jag tycker att ditt material är mångsidigt men inte för splittrat. Den som jag har lite svårt för är närbilden på hennes randiga tröja och "mat" i bakgrunden. Jag tycker att det framgår utan den tydligheten att det handlar om en flicka som mr dåligt och att det handlar om kroppen och kroppsideal. Fotot av sängen med kuddarna och björnen saknar jag mera känsla i, etersom den är utan människa kanske du måste kämpa mera för att få känsla i den bilden? Jag gillar också jättemycket bilden var hon halvskrattar men man undrar om ho i nästa sekund brister ut i gråt istället för skratt. Jättebra Amelie, kommer att bli hur bra som helst dethär!!

    SvaraRadera
  2. åh jättefint med den bilden där hon ser glad ut !!! fiiiint ihop! sen så gillar ja den bilden med katten som jag aldrig sett förut, fyran!

    SvaraRadera